نامه اول کوچیکه به بزرگه


☺خواهران دو قلو ☺

☺نامه های من و ابجیم☺

 ابجی بزرگه عزیز سلام 

نمیدونم چی بگم راستش یه بغض وحشتناک گلوم رو گرفته داره خفه ام میکنه 

اگه بگم دلم برات یه ذره شده قول میدی بهم نخندی؟

باز که نیشت تا بنا گوشت بازه 

دختر که اینجوری نمیخنده خجالت بکش ابجی بزرگه 

از اهنگ وبلاگ خوشت اومده ؟

من که خیلی خوشم اومده مخصوصا اون تیکه اش که میگه از اون بالا تو رو میبینم

ابجی بزرگه میدونم که از اون بالا منو میبینی 

یه جورایی حضورت رو احساس میکنم 

میدونی گاهی فکر میکنم کاش تو بودی 

اون وقت من دیگه مجبور نبودم انقد تنهایی بکشم 

فردا امتحان دین وزندگی داریم 

ولی به طرز وحشتناکی نمیتونم درس بخونم به نظرت چی کار کنم که حواسم بیاد سر جاش ؟

وای که دلم میخواد سرمو بزنم به دیوار 

ابجی تو به خدا نزدیک تری 

سفارش منو بهش بکن 

دارم از تنهایی دیوونه میشم 

ابجی نمیدونم چه جوری اشکامو پاک کنم که تابلو نشه 

نمیخوام مامان بفهمه گریه کردم چون ناراحت میشه 

 رفته ورزش ولی  الان هاست بیاد باید برم 

خداحافظ

کوچیک شما:ابجی فسقلی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت 17:16 توسط ☺ ابجی فسقلی☺| |


آخرين مطالب
» روسری را جلو بکش خواهر
» ابجی !!!!!!!!!
» اطلاعیه ابجی کوچیکه
» تقدیم به ابجی بزرگه
» نامه اول کوچیکه به بزرگه
» جواب ابجی بزرگه به پست مشترک
» پست مشترک

Design By : RoozGozar.com